28 Ocak 2009 Çarşamba

Gallianoesque

bu ilk yazım, çok uzun uzun da yazamayacağım aslında (işteyim vakit dar :] )

ama zaten anlatacak pek bir şey de fotoğraflar herşeyi gösteriyor. olağanüstü şeyler çıkartmış bence. bakmaya doyamıyorum desem yeridir, sarı bir elbise var onu giyip red carpet'a çıkasım var. Kendim anlatmak yerine John Galliano'nun sözlerini size iletiyorum:

'' What are your inspirations?" followed swiftly by, "And what do you think about the recession?" John Galliano's answers were "Flemish painters and Monsieur Dior," and to the point, "There's a credit crunch, not a creative crunch. Of course, everyone is being more careful with their discretionary purchases. I am. But it's our job to make people dream, and to provide the value in quality, cut, and imagination."









































( bu kadar güzel birşey olamaz)


























































şimdilik bu kadar , işe dönüyorum. belki bugün biraz da Chanel'den bişiler koyarım

4 yorum:

  1. yeni blogun hayırlı ugurlu olsunn:)

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederiiim :]

    YanıtlaSil
  3. Evet hayırlı olsun blogun :)
    Bol yorumlar ve izleyiciler diliyorum sana ;)

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederimmm :]
    biraz promotion yapmam gerek :P

    YanıtlaSil