18 Mart 2009 Çarşamba

GOOP!!!

Geç farketmiş olabilirim ama hiç farkedememekten iyidir. Bahsettiğim şey Gwyneth Paltrow'un blogu! çok güzel ve eğlenceli, tabiki modayla ilgili şeyler de var. Aslında blogun bölümleri şunlar '' make,go, get, do, be, see'' hepsi de çok zevkli bölümler.

ben sizin için kendisinin ''uniform'' olarak adlandırdığı little black dress bölümünü seçtim. hatta bir tanesini de (elbise değil ama hırka ve kemer kombini) denedim çok da güzel oldu. Bu arada sitenin adresini veriyorum tabiki de:

http://goop.com/

8 yorum:

  1. ama pek güncellemiyor galiba, kaç ay önce de bunlar vardı:)sık güncellenen bir site olsa gerçekten oldukça eğlenceli.

    YanıtlaSil
  2. ee o kadar yoğun kadın napsın:]

    YanıtlaSil
  3. Resimler çok hoşmuş yalnız, oklarla falan çizerek anlatmış. Çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  4. Cin: başının üstünde bi ampul yandı bence, senin bloguna uygun olur:]

    Pink: bak bak daha başka güzel şeyler de var

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. moda ile ilgileniyor iseniz benim blog uma da göz atabilirsiniz. belki hoşunuza gidecek bir şeyler çıkar :)

    YanıtlaSil
  7. ben de goop'cuyum, yemek tarifleri, kombinasyonları.....
    sitenin bir ruhu var, çok seviyorum!

    YanıtlaSil